InTolerant

Savjeti za obroke u restoranima

Mnogi restorani i dalje ne nude obroke bez glutena, pa je važno znati što je sigurno naručiti ako imate intoleranciju na gluten, a volite izaći na ručkove ili večere.

Ako imate celijakiju, osjetljivost na gluten ili alergiju na pšenicu, važno je da o tome obavijestite konobara. Mnogo je vjerojatnije da će osoblje restorana ozbiljnije shvatiti vaše stanje ako znaju da gluten ne možete konzumirati iz medicinskih razloga.

Općenito, trebali biste izbjegavati tjestenine, kruh i jela od žitarica, osim ako restoran ne nudi opcije bez glutena, poput tjestenine od smeđe riže ili žitarica bez glutena.

Za predjelo uvijek predlažemo neke salate ili namaze od humusa.

Pržena hrana poput pomfrita, pržene piletine, pržene ribe i štapića mozzarelle obično sadrže gluten, pa biste trebali izbjegavati i ovu vrstu hrane.

Pri odabiru obroka, budite jednostavni i slijedite sljedeće korake za odabir jela bez glutena:

  • odaberite izvor proteina: riba, škampi, piletina, govedina, grah, obični tofu, leća itd.
  • odaberite škrob ili žitarice bez glutena: krumpir, batat, zimnica, amarant, kvinoja, smeđa riža itd.
  • odaberite povrće koje nema škrob: brokula, cvjetača, papar, gljive, tikvice, špinat, mahune itd.

Ako ne vjerujete preljevima za salate ili umacima koji se koriste u restoranima, poželjno je da ponesete svoje od kuće. Jednostavno ulijte malu količinu u prijenosnu staklenu posudu ili bocu.

Kako biste osigurali opcije bez glutena, preporučljivo je unaprijed proučiti jelovnik (potražiti online) prije nego što odaberete hranu u restoranu. Također možete nazvati unaprijed kako biste s osobljem razgovarali o mogućnostima i opcijama.

Izvor: https://www.healthline.com/

Top

Hižica proizvodi bezglutenske proizvode koristeći isključivo zdrave namirnice bez dodanih aditiva, konzervansa, poboljšivača okusa, bez dodanih bojila i zaslađivača ili dodataka za pruduljenja roka trajanja.

Pratite nas!